Bowfishing guidelines and regulations

General Bowfishing talk....

Moderators: Jakkas, Guardian, hawkster, Gerhard, jcdup, James, timspawn

Postby INGOZI » Fri Nov 16, 2007 8:23 pm

Permit Stelsel:
Die huidige organisasies gaan hulle nie bemoei met bowfishing as dit nie vir hulle ook iets in die sak kan bring nie, dus maak dat elke bowfisherman 'n jaarlikse bowfishing permit moet koop teen RX-xx. Dit sal sorg dat daar darem geld gemaak word om aan die bewaring van inheemse vis en damme te spandeer.

Bag Limits:
Aangesien daar sekere elemente is wat nou maar altyd sal hand uitruk, stel vang limiete op. Bv. Karp - 4 per persoon per dag, Baber - 4 per persoon per dag, Kurper - 4 per persoon per dag ens.

Bewaring Van Inheemse Spesies:
Dit is 'n feit dat uitheemse vis baie skade doen aan ons waters en ons inheemse spesies bedreig. Dus is dit tog net natuurlik dat ons hulle getalle in beheer hou? Kyk na Lantana en Black Wattle? Beskerm ons Geelvis! Ja daar is goed met die sleg en daar is baie hengelaars wat genot vind in die vang van Karp, die dat die "Bag Limits" stelsel geimplimenteer moet word.

Stig van 'n Bowfishing Club:
Kry iemand of 'n organisasie wat hulle vingers op die pols hou van bowfishing in Suid Afrika, dit hoef nie 'n organisasie op sy eie te wees nie maar selfs 'n tak van SABA (ek sal 'n link van hierdie Thread na JC, president van SABA stuur). Hulle maak ook darem iets daaruit "Permit Stelsel". Dit help nie ons as bowfishers club saam met spearfisherman nie, spearfishing in vars water is teen die wet.

Laastens voel ek dat ons huidige COP stelsel 'n goeie beginpunt is maar tog foute ook het. Daar is van julle wat saam met my sal stem as ek se dit glad nie moeilik is om 'n COP deur te kom nie. In baie gevalle doen ouens die eksamen met die "antwoord boek" langs jou. Wat nogal vir my sin maak, en se my asseblief wat julle dink, dat daar verskillende "vlakke" van 'n COP in plek kom, bv:

Beginner: Die eksamen dek die basiese teorie omtrent boogjag en raak ook aan die etiese sy. Basies die "do's & dont's". Spesie en geslag identifikasie want dit gebeur partymaal dat ouens 'n (gewoonlik duur) fout maak. Dan ook 'n relatiewe maklikke skiet toets met broadheads.

Intermediate: Hierdie eksamen kan ietwat moeiliker wees en dinge bevat soos trofee skat en slag van bokke (selfs "cape" ook). Vir interessantheid basiese Fauna en Flaura kennis (Voels, Grasse, Bome). Ons is tog nie net in die veld vir net die bokke nie. Daar kan ook meer tegniese aspekte wees van archery, broadhead tuning, Kinetiese Energie en Momentum en die minimums benodig. Dan kan dit afgesluit word deur 'n redelike taai skiet toets, weereens met broadheads.

Experienced: Dit is vir die ou "grysbaarde" wat nou al meer as een seisoen agter die blad het. Dit kan amper 'n tipe van "diet" weergawe wees van 'n PH kursus. Tog wil ons almal meer leer van die veld en alles wat daarmee saamgaan? Daar kan in diepte gekyk word na tegniese aspekte van boogjag, die jag van grootwild, bou van snare, die uitmekaar haal van 'n boog en "service". 'n Moeilike skiet toets met jou jagboog en broadheads.

Laastens, as die bogenoemde nie in jou kraal val nie kan mens die hele toets saamgooi en dieselfde hou en ouens word in een van die bogenoemde katagoriee geplaas na mate wat hulle "score" op hulle examen en skiet toets. Dit gee ons ouens nie net iets om na toe te werk nie, maar dit gee die plaas boer ook 'n indikasie van wie hy mee te doen het as die jagter op sy plaas opdaag. 'n Beginner gee jy meer aandag en spandeer self tyd saam met hom in die hide, sit hom in 'n hide waar die langste skoot bv. 15yards is. Maak dit vir hom lekker en kyk of jy hom iets kan leer as wat jy hom net saam met "Sipho" in die hide prop. Die Intermediate weet jy ken nou al die dril en kan darem net met 'n gids jag of uit skuilings waar die skote bietjie meer "tricky" is. Die experienced jagter weet jy kan jy darem vertrou om op sy eie te laat en selfs te laat walk en stalk. Dan kan die plaasboer aan die einde van die jagseisoen 'n tipe van "verslag" inhandig van hoe Piet Pompies Lid No.1234 gedoen het.

Dit is maar net my opinie, vertel my asseblief wat julle ouens dink en saam kan ons met 'n plan opkom wat 'n wenresep gaan wees.

Alles van die beste

Engee Potgieter
Elite Archery Pro Staff - Winners Choice Pro Staff - Muzzy Pro Staff - Tightspot Pro Staff
Outdoor Field Writer
INGOZI
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Postby Allegiance » Sat Nov 17, 2007 7:56 am

Engee, ek stem saam met, maar voel dat van hierdie goed reeds bestaan, dit is dalk nie perfek nie, maar deur een stelsel te he, kan slegs lei tot makliker polisiering deur natuur beamtes. Enige wet is net so goed soos dit gepolisieer kan word. Vat byvoorbeeld die wet van "jy mag nie bestuur en op jou selfoon praat nie". Hierdie wet word links en regs geignoreer. so, kry jy dieselfde elemente in jag, boogjag en hengel.

INGOZI wrote:Permit Stelsel:

Gebruik die bestaande hengel lisensie stelsel. Ek se nie gebruik dieselfde koste ensovoors nie, maar tot op die ou einde moet dieselfde wette en voorwaardes geld en toegepas word maak nie saak watter vorm van vis sport jy beoefen nie.
INGOZI wrote:Bag Limits:

Op die huidige vis lisensie word daar alreeds vang limiete en grotes in vereis vir die meeste (almal) van ons inheemse vis soorte. sit vang limiete in vir byvoorbeeld karp ook in. Weereens, uit n natuurbewarigs oogpunt, maak dit mos nie saak ok die boog 20 (huidiglik wet) kurpers per dag gebruik, of n hengelaar wat nie CAR ondersteun, sy visnes vol vang met 20 en dit huis toe vat vir die tuin ingenieur nie. Weereens, dink ek dat die selfde wette vir alle vis soorte tel. ek stem saam daar is hengelaars wat alle moete doen om CAR toe te pas, amper n wetenskap daarvan maak, maar die feit bly dat daar baie geleentheids vissermanne is wat dit nie doen nie, wat nie aan n klub behoort nie, wat meer skade aanrig as os na vis getalle kyk as boogjagters. Indien dit een wet is, maak dit makliker vir die beperkte hoeveelheid natuurbewaarders om hierdie een wet eenvormig toe te pas.
INGOZI wrote:Bewaring Van Inheemse Spesies:
Dit is vir my absoluut n plesier om n groot geelvis aan die lyn te he, maar dit feit is, dat daar baie minder geelvis vandag gevang word deur georginiseerde hengelaars in kompitisies, as 20 of 30 jaar terug. Ek ondersteun die beskerming van ons inheemse spesies, bo alle ander spesies een honderd persent. Al is dit ten nadeel van byvoorbeeld spesialis spesie hengelaars se sport.

INGOZI wrote:Stig van 'n Bowfishing Club:

Ek ondersteun heel te mal die idee dat dit onder SABA en ABO moet val. Enige jagter leer wat is jag etiek, wat is die minimum vereistes om byvoorbeeld n buffel te skiet, maar n baie klein persentasie boog jagters gaan skiet in hulle lewe buffels. So ook jag baie van ons boogjagters ander nie bok spesies, byvoorbeeld, tarentaal, en daar is self n paar wat vis jag. Ek persoonlik sien nie n groot verskil tussen jag vir vis, en jag vir n vlakvark nie. Net soos jou boog setup verskil tussen n buffel en n duiker, so is daar n baie klein verskil in jou boogsetup tussen n duiker en n vis. As ons na die meeste boogjagters se gewoontes kyk, lees die meeste boogjagters elke maand getrou hulle African Bowhunter tydskrif. En in hierdie tydskrif was daar al meer as een keer artikels oor bok jag, voel jag en vis jag.

INGOZI wrote:COP stelsel

Engee, ek stem saal. Ek sien die huidige ABO COP stelsel val in jou beginner jagter se vlak. Ek myself het hierdie COP om aan die minimum vereistes te kan voldoen om in Natal te jag. Hierdie COP verval jaarliks, en jy moet weer en weer gaan om darm nog te kan wys jy kan die maklike toets, en skiet doen. SABA aan die ander kant, bied gevorderde kursusse aan (JC Botha, Llewellen, en Clive Cheney) bied onderskiedelik kursesse aan wat wissel tussen 3 en 5 dae. In hierdie kurses leer jy meer as net n kort toetsie en maklike skiet. Jy leer in detail van tuning, snare maak, spoorsny, kamoflering, en praktiese skiet en nog. Wat dit n baie meer "diet" PH kurses maak.

PS! Engee, ek probeer geensins jou voorstelle kritiseer nie, slegs die moontlikheid te besrpeek om dit in die huidige raaamwerk wat reeds bestaan te laat in pas.

Groetnis

Izak
ABO member + COP holder
SABA member + BProc instructor
SABA management 2010 - Advisor
Pta East Archery club chairman
Allegiance
Sergeant First Class
Sergeant First Class

Postby INGOZI » Sat Nov 17, 2007 7:15 pm

Geen probleem Izak.

Die dat ek gese het, julle ouens moet asseblief se wat julle dink. Dis tog ons ouens op straat wat die reels voor geld en ons moet onder die reels staan. Maak net meer sin as ons koppe bymekaar sit en met 'n opplossing kom.

Julle moet asseblief almal se wat julle dink!
Elite Archery Pro Staff - Winners Choice Pro Staff - Muzzy Pro Staff - Tightspot Pro Staff
Outdoor Field Writer
INGOZI
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Postby Guardian » Sun Nov 18, 2007 7:23 pm

Engee,
Die ideaal sou wees om 'n (Nasionale) Bowfishing afdeling te he wat die leiding kan neem en die reels uitwerk en vasstel (selfregulation).

Dan is daar die ander opsie dat dit wel onder die huidige beskikbare COP's ingewerk word.

Ek het die ABO COP deurgegaan en dis heel ok. Ons ouens hier wat ernstig is, het die CHASA COP gedoen wat bietjie wyer is en ook diere en veld kennis insluit.

Soos julle bewus is, is ABO nou deel van CHASA en is hulle saam besig om 'n kombinasie COP aan te werk wat hulle poog Nasionaal sal erkenning kry. Maar alles neem tyd, selfs die besluit wie se wat gebruik sal word vir die finale COP.

Ek meen dis goed as daar een basiese minimum COP bestaan vir die algemene boogjagter wat landswyd aanvaar word. Ons moet net gou spring om ook die visskiet in dit te kry (ek sal vir Pierre kontak daaroor).

Die probleem met verskillende grade van COP is dat die gemiddelde boogjagter nie bereid is om 'n paar duisend rand en paar dae te spandeer om dit te kry nie. Dus sal jy daai ouens afsit van die duur kususse. Lg kan wel vir die meer entoesiastiese boogjagters van vele waarde wees en hulle kan dit wel gebruik om die boer te oortuig om hom sy gang te laat gaan op sy plaas.

Maar die hele idee agter alles is om die oningeligde boogjagter te verander in 'n etiese, opgeleide, verantwoordelike een in boogjag/visskiet sodat ons die hele industrie kan beskerm en uitbou.

Wees net bietjie geduldig dat ons sien waarmee ABO/CHASA vorendag gaan kom. Hopelik sal dit goed wees en wat ons voor wag.

groete, Dirk
Bowtech Reign 6 & Experience
600gn arrows
Guardian
Major General (Moderator)
Major General (Moderator)

Postby INGOZI » Sun Nov 18, 2007 7:41 pm

Dirk

Dit klink bakgat en hopenlik is daar wel lig vir ons sport aan die einde van die tonnel.

Alles van die beste

Engee
Outdoor Field Writer
INGOZI
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Postby killzone » Fri Nov 23, 2007 10:21 am

Never have I seen such a heated debate !!!

The war in Iraq looks like child's play compared to the accusations and insults exchanged on this topic.

I do not want to get involved, but will defend ethical bow fishing.I am a bow fisherman myself, and can say with pride all the fish I have taken were taken ethically. My interest started after reading several articles in the ABH&A.One very educational article was written by Henning Benadie from Bow & Outdoor Trading In Middelburg. He explained the basics very clearly and gave advice on how to obtain a permit for bow fishing. I wrote a motivational letter to the Parks board in my province, and received my permit for bow fishing. In my motivational letter I said that only "Alien-Species" fish will be hunted and that these fish will be given to farm workers as a food-source. I am proud to say that all of this is true and it is very rewarding to provide a family with a tasty meal.

Long story short, I you have a problem with somebody shooting spawning "Alien" Fish, confront the individual. Ask him for his angling license and bowfishing permit. Don't imply that all bowfisherman does the same.

Regards

Killzone
killzone
First Lieutenant
First Lieutenant

Postby GARY » Fri Nov 23, 2007 3:15 pm

This kind of mudslinging makes us look ameteur. Our critics would love this conflict within the ranks of ethical and responsable bowhunters and bowfishers. I must admit that all parties involved entered valid opinions but please guys if you want to insult each other why not keep it to private mails.

Regards

Gary.
BOWTECH
PSE
REFLEX (BOWFISHING)
GARY
Corporal
Corporal

Postby Andre van Tonder » Tue Jul 01, 2008 11:52 am

A number of comments:

Whetehr I use my bow to hunt antilope or fish, I still use my bow and I am already a memebr of SABA. I don't think I need to be a member of another association.

Most bow fishermen hunt exotic fish species and I cannot hink of any authority that will try to regulate that (in fact, most of them want to get rid of the exotics however practical or impratical that is).

What is the REAL and MEASURED impact of bowfishing on fish populations if all other means of utilisation is taken into account? I think this is an interesting debate, bow and line fishermen need to talk to one another, but I can't see some real results in the near future due to the complexity of the issue.

I will give some thought to a number of guidelines.

Oh yes, and lastly. Just because a provincial ordinance states that something is illegal does not mean that you cannot get a permit for that activity. In Mpumalanga it is not difficult at all to get a bow fishing permit and it clearly states what number of fish may be taken (all indigenous though).
Andre van Tonder
First Lieutenant
First Lieutenant

Postby zwickey » Wed Sep 10, 2008 9:11 am

Andre ek stem saam met jou,dat as ek reeds aan n boogjag organisasie behoort hoef ek seer sekerlik nie by nog een aan te sluit vir bowfishing nie. Dis tog alles boogjag.
I love vegetarians, all I ever eat are vegetarians, except for the leopard steak now and again.

Elite Synergy 76# 508 gr @ 279=88 fpnds
125 gr Slicktricks
zwickey
Sergeant
Sergeant

Postby Ernst Conradie » Thu Oct 02, 2008 11:36 pm

Ek dink elke rivier of dam se inheemse visse moet beskerm word en indringers kan maar gelooi word. Wat dink julle?
Soos bv in die vaalrivier moet geelvisse beskerm word ten alle koste en bowfishers mag net indringers soos karpe skiet. Ek weet nie wat is die regulasies vir die vrystaat oor bowfishing nie
Ernst Conradie
Private First Class
Private First Class

Previous

Return to General Bowfishing Discussion